tirsdag 21. november 2017

Snart desember.....

Jeg innrømme det gjerne, jeg har for lengst begynt å tenke JUL og om en liten stund har vi vakre desember bankende på døren :))))) I disse dagene ordner jeg til jul i orangeriet og håper på en helg i desember hvor jeg kan ha jule pop opp butikk". Jeg venter fortsatt på julevarene fra Affari men har fått klarsignal på at de vil komme denne uken , så da skal de bli med meg på julemarked på Brekka Gård til lørdag.
Keramikken har virkelig fått bein å gå på ....noe jeg er meget fornøyd med! Bare se så vakre bollene er med en liten enkel dekorasjon i..




Mye av det du ser på bildet blir også for salg på helgens julemarked
 Julemarkedet vil holde åpent hele helgen men jeg har hatt et ønske om å stå på lørdag. Så om du ønsker å besøke meg der vil jeg stå på låven. Masse velkommen !


 Kassa fra Antik Cederberg er et vakkert skue i vinterdrakt også :)
Lille Maja er så lita at hun får plass i et trau . Vi tror ikke hun blir så mye større heller siden hun nærmer seg 8 mnd . Er virkelig ei skjønn lita nyskjerrig  og kosete frøken , som hele familien er blitt veldig glad i .



I år har jeg også tatt julebilder for Miss Mustard Seed Milkpaint og trebøtta her fikk en forvandlig med milkpaint fargen "Tricycle"og antikk voks helt til slutt...Den kommer nok til å dukke opp i flere julebilder i tiden fremover :)




Neste gang det kommer et nytt blogginnlegg fra meg kan vi glede oss over at desember er her og vi skal atter en gang hygge oss med pepperkaker baking, julepyssel av ulike slag og julens dekorasjoner !

                                  Kjære alle sammen...snart blir det "juleklem"..
                                      som jeg alltid skriver i desember...:)

                                         
                          KLEM FRA VIBEKE                             

16 kommentarer:

  1. Så vakker, Vibeke! Jeg skulle ønske jeg kunne gå til salget! Lille Maja er så søt!

    SvarSlett
  2. Hi Vibeke! There is something so lovely about your photos, a simple natural beauty that is warm and welcoming. I love your little pup; she reminds me of my little Roxy. You can see her on my blog at bringingfrenchcountryhome.blogspot.com. Looking forward to your Christmas pixs. Hugs from Colorado, Pat

    SvarSlett
  3. Så juliga och vackra bilder Vibeke...ännu ett härligt inlägg!
    Önskar dig en skön lördag :)
    Kram från Titti

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. I am so glad that I have found you again Vibeke...you are an old blogging friend and i love your style xxx

    SvarSlett
  6. Vorrei poter venire lì a visitare tutte le tue meraviglie... felice di averti trovata... saluti e baci dall'Italia

    SvarSlett
  7. Vorrei poter venire lì a visitare tutte le tue meraviglie... felice di averti trovata... saluti e baci dall'Italia

    SvarSlett
  8. Vorrei poter venire lì a visitare tutte le tue meraviglie... felice di averti trovata... saluti e baci dall'Italia

    SvarSlett
  9. Vorrei poter venire lì a visitare tutte le tue meraviglie... felice di averti trovata... saluti e baci dall'Italia

    SvarSlett
  10. Thanks for providing good information,Thanks for your sharing.

    เย็ดสาว

    SvarSlett
  11. Flott innlegg! Gleder meg til mer juleinspirasjon fra deg :)

    SvarSlett
  12. I can only imagine the fun of attending the Christmas market at Brekka Farm! Delightful! Little Maja always makes me smile, especially today in her sweet little trough with her red striped pillow. Thankyou for sharing your Christmas preparations.

    SvarSlett
  13. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังการ์ตูน

    SvarSlett
  14. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett