tirsdag 12. juli 2016

Jeg "maler"med blomster


Når jeg komponerer mine
fotografier jobber jeg
helt automatisk etter farger....
Noe som mange har lagt merke til der ute :)
Jeg maler bilder som mange
av dere vet, men viser ikke kunsten
min så mye her...
Men når jeg ikke svinger penselen,
leker jeg med farger og former på andre måter...ja slik
som dagens innlegg !
 

 Sakser er en ting jeg er blitt stor samler på og denne er ny ! Fra Affari og kommer for salg i min butikk muligens på sensommeren. Kjempe dekorativ , kul og praktisk !
 De lekre kjøkkenhåndklene dere kan se litt av her er fra Tine K. Smelt ! Jeg bare elsker de og nå fant jeg de i sommerlig herlig blå !





Snart står altså min første "skattejakt tur" for døren.....og jeg gleder meg stort til å se hva jeg kommer over i år. Kanskje det blir neste innlegg det :) ?

Fortsatt nydelige sommerdager alle dere gode der ute!

                                      KLEMMER VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Nydelig vakkert! Og skattejakttur, herlig!
    Sommerklem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Väldigt vackra bilder! Det syns i dina bilder att du verkligen skapar dem.

    SvarSlett
  3. MMMMMM jag bar njuter den fina kransen
    Ha en go semester
    Kram Meta

    SvarSlett
  4. Du har en fantastisk måte å komponere dine bilder på og det er lett å kjenne igjen din "signatur".

    Nydelige, sarte, røffe, stemningsfulle og velformidlende! Det gir gode assosiasjoner og sjelefred. Det er også fint når du på bloggen din har flere bilder, dvs. variasjon over temaet , da opplever jeg det nesten som flerdimensjonalt og som ellers i livet er det fint å se "saken" fra flere sider.

    Setter stor pris på at du er tilbake på bloggen, liker selvfølgelig også din instagramkonto. Fantastiske komposisjoner der og.

    "Take care and stay tuned"

    -Ninette

    SvarSlett
  5. Åhhh jeg elsker alle dine kreative påfund, og din stil er helt unik, og så let genkendelig. Jeg er ALDRIG i tvivl når der et billede fra dig, på insta. Den saks er jo helt aldeles skøn. Den tror jeg da skal hjem til mig og bo. Tak for altid skønne og inspirerende billeder søde Vibeke.

    Mange knus Lone <3

    SvarSlett
  6. Ja dina bilder är helt magiska...
    Gör en bok vetja! Jag köper den direkt!
    Sommarkram från Titti

    SvarSlett
  7. Had to subscribe to your incredible blog. Haven't spent much timeevber on Instagram but from what commentsare saying sounds like I need to vvisit your Instagram site often. Love what you do, how your home looks so simple but beautiful. Seems older I get the more I appreciate simple's beauty. Wish I knew how to speak/understand your language.

    SvarSlett