søndag 31. juli 2016

GUL hilsen !


Det bugner av disse i hagen om dagen...ja det tar liksom helt av for de popper opp her og der på hele tomta vår :) Jeg spurte om litt hjelp på Instagram her om dagen angående disse...jeg visste nemlig ikke hva de heter...men det vet jeg nå takket være kunnspsrike folk på Insta :) De heter Telekia specisa . I Danmark heter de visst "Tusen stråler "noe som passer godt til disse herlige gla` blomster.







Jeg har for tiden problemer med å lage blogginnlegg. Enkelte dager vil ikke bloggen samarbeide med å lage innlegg med bilder i størrelsen jeg ønsker....noe jeg ikke har opplevd før. Derfor vil det bli ulike bildestørrelser på bildene på dagens innlegg. Håper det "går over" og at den vil oppføre seg som vanlig snart...for her hjemme skjønner vi ingenting dessverre..
Flere bilder ligger nemlig å venter for å deles....vi har hatt noen spennende prosjekter gående...derfor satser vi på et nytt innlegg til uken. 
                                                          God ny uke alle sammen !

                             
                          KLEM VIBEKE
 

10 kommentarer:

  1. De gule blomstene er så pen for denne tiden av året! Jeg har brukt dem nå, også! Vakre bilder, Vibeke!

    SvarSlett
  2. Det är något med gula blommor! Man blir GLAD! Ja ibland kan blogger krångla så man blir tokig, konstigt att bilderna blir olika i storleken...märkligt, hoppas det löser sig snart!
    Varm sommarkram från Titti

    SvarSlett
  3. Pięknie jak zawsze :-) Pozdrawiam Monika

    SvarSlett
  4. I don't always tell you but I love your blog. In America, these flowers are Rudbeckias. Or Black Eyed Susans. Here they come back every year but not if gardener hoes them out when small!!! He thinks they are weeds. Your heart is darling too.

    SvarSlett
  5. Fantastiske strålende solgule billeder. Det gør ikke spor at billederne ikke er lige store, men håber da ikke at du bliver ved med at havd problemer. Men skønt og friskt indlæg. Tak for det 🌸

    Knus Lone

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett