søndag 21. juni 2015

Si det med....GLASS !


Jeg har for lengst lagt min elsk på glass, og spesielt gammelt glass ! Når sommeren kommer flyttes alt jeg har av gammelt glass og flasker ut. Jeg LIKER så veldig godt fargene det gir når det herlige lyset faller på de og skaper liv i miljøet vi har skapt utendørs. Vi har et gjenbruks skap på veggen ute og der syntes jeg det var vanskelig å finne ting som tålte litt regn og fuktighet. Det var da jeg kom på at glass var både praktisk og veldig vakkert.

 Norgesglassene jeg bruker flittig som dere vet, fylles med sommerens vakre pynt, her skjell fra Danmark.
 Små rekved funnet ved strandkanten , kan fint bli en dekorasjon i et gammelt lyseblått gammelt løve glass.


 Denne flasken sin fantastiske farge forandrer seg etter lyset den står i.......utrolig vakker!

 På frokost verandaen vår har jeg gjort om litt med et gammelt bord og benk og stoler av nyere dato. og selvfølgelig MÅ sommerens vakreste blomster sette prikken over i en her :)




 Håper alle har fine junidager der ute og kanskje noen til og med har tatt ferie alt....Selv begynner jeg jeg ikke min ferie før om noen uker men resten av huset har begynt på en etter lengtet ferie. Så da har vel jeg også gått litt i feriemodus....Vanskelig å få lagt seg i tid på kvelden og man har litt bedre tid om morgenen....herlig å kjenne kroppen omstiller seg litt :)

                    KLEMMER VIBEKE

 

4 kommentarer:

  1. Hi Vibeke
    So cool and fresh! Pure Summer happyness ;-).
    Nadja

    SvarSlett
  2. Vackert som alltid hos dig!
    Ha en fortsatt fin sommar!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  3. That's funny. Have you tried this persuasive essay writing service? Use it for your blogging.

    SvarSlett
  4. I like your creative decor ideas. I appreciate creative people. To my mind, its not easy to generate new ideas. By the way, I already post my new article. You can check it at https://essaysworld.net/write-my-lab-report-service

    SvarSlett