søndag 26. mai 2013

Hvor finner man inspirasjonen?


 Å det satt laaaangt inne i år...å finne inspirasjonen til å gjøre det fint ved inngangen..Hva skulle jeg finne på for å bli litt inspirert? Jo...jeg maler døra IGJEN!!! Så dere.. da har det skjedd igjen..ho,ho,Noen husker kansje hvordan døra gikk gjennom flere forvandlinger i fjor og hvor jeg tilslutt havnet tilbake til utganspunktet...I år ble den malt i en ny grønntone "IKARIA" ,tatt ut fra Halvard Bakke sine nye farger for Fargerike. En virkelig lekker farge som jeg nå er heeelt forelsket i:) Så med den kom også INSPIRASJONEN gitt!!
Har gitt gyngestolen og skapet noen lette "touch" av fargen også, for å få en litt rolig harmoni.Fargeskalaen lilla,grønn,grå og hvit ble en rolig og fin kombinasjon synes jeg.Fargen forandrer seg  når sola setter sitt preg på det...
Ja jeg er fornøyd jeg og synes jammen jeg er litt "tøff"når jeg velger å gå for det litt utradisjonelle...Det er jo som sagt bare maling og til høsten blir det sikkert ny farge:)





I dag gikk turen til vakre Nevlunghavn!
 I disse vakre omgivelser finner du også Bentes herlige lille butikk Otiilies gårdshandel.

 I disse trakter ligger det perler på perler av nydelige steder,Helgeroa er et av dem. Bildet under er hva en slik vakker dag kan by på!Ja jeg elsker bare denne tiden:)


 Håper alle har hatt en strålende helg hvor enn du befinner deg! God ny uke alle sammen!
               KLEM fra "litt tøffe"... VIBEKE

20 kommentarer:

  1. Heisann.. Har nettopp begynt å følge bloggen din - en flott blogg! Fargen på døren var nydelig, og det ble et utrolig vakkert inngangsparti med fargene i hekleteppet, gyngestolen og blomstene..

    SvarSlett
  2. For et vakkert inngangsparti, rolig og harmonisk. Her er det lett for gjestene å føle seg velkommen :)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett
  3. Hallo tøffen!!!
    Just love you altså!!!
    Helt herlig hos deg-dette er snop å se!

    Ha en flott ukestart min gode venn.

    Smil og klææææmmmm

    SvarSlett
  4. Helt underbart, såååå fin färg, ser verkligen inbjudande och mysigt ut! Kraaam Paula

    SvarSlett
  5. Ååååå det var en nydelig farge, nå fikk jeg lyst å male møblene på altanen om igjen altså. :) Haha tror jeg er litt for lat til det da, malte jo alt sammen i fjor. Herlige bilder som alltid inne hos deg.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Nydelig ble det, Vibeke! Du er FLINK!!

    Klem Marte :-)

    SvarSlett
  7. Hihi...jeg må le av deg altså Vibeke :-) Det vi andre går og tenker på og prøver å finne motivasjonen til (som å male døra sæmpli..) det gjør jo du på null komma niks ;-)
    Men vakkert, det ble det altså, utrolig vakkert :-)Så jeg må hente min motivasjon utifra bloggen din.....så du må bare fortsette lille venn :-) Hihi...
    Varm klems fra Grete

    SvarSlett
  8. Så nydelig inngangsparti!!
    Du har fått det så harmonisk med de fine fargene du har brukt:)
    Nydelig hekleteppe du har!:)
    Bildene dine er jo bare fantastiske!!:)
    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  9. Så fint med "annerledes" farge i inngangspartiet.
    Og så delikate fargesammensetning.

    Ha en fin søndagskveld.
    :) inger

    SvarSlett
  10. Your blog is so beatiful, I just look your photos over and over again...oih oih oih! Amazing!

    SvarSlett
  11. For en utrolig nydelig farge:) skjønner godt at du falt for den:)
    Herlig at du brukte den til døra di, ble kjempe fint:)
    Nydelige bilder og vakker inspirasjon til alle oss:)
    Finner selv ikke helt inspirasjon om dagene så blir litt stille herfra....
    Ønsker deg en strålende uke og sov godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  12. Wow, dette ble skikkelig fint og så koselig! Dette kan du! klem fra Nina

    SvarSlett
  13. Det inngangspartiet var jo helt fantastisk! Sååå nydelige farger sammen, og mange koselige ting. Stemorsblomstene er svaret på sommer!

    SvarSlett
  14. Herlige bilder :)
    Og Nevlunghavn er jo bare såå idyllisk! :)

    Ha en fin dag:)

    //Beate

    SvarSlett
  15. Nydelig, Vibeke..Alt er bare så delikat og "hærlig" hos deg..Fargen var nydelig,og passet veldig fint inn til resten av ditt flotte interiør.Og ja, jeg bor på en vakker plass,smilefjees..Tusen takk for den koselige omtalen herfra,klem..

    SvarSlett
  16. Åhh...så vackert !!! Jag finner inspiration hos dej !

    Kleeeem

    SvarSlett
  17. DU inspirerer meg!
    Alltid så flotte bilder på bloggen din, utrolig nydelig farge du hadde brukt!!
    Blir rent misunnelig over hvor flink du er til å få det fint rundt deg :P

    Klem, Hilde.

    SvarSlett
  18. Hei på deg skjønne venn!
    Så nydelig du har gjort det ute på trappa. Jeg har også et prosjekt på gang der!! Fargen er bare nydelig!!! Ha en fin dag dag, nå titter sola frem her, så deilig!!! Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  19. Maria Elisabeth28. mai 2013 kl. 09:51

    Hei!:) Så fantastisk flott du har gjort det ved inngangspartiet! Nydelig farge var det også;) Tror jeg må få tatt meg en tur til Nevlunghavn og Otilies gårdshandel gitt;) Oliventreet ditt lever også ser jeg! Jeg satte mitt ut for en liten tid tilbake i håp om å få noen skudd, men ser dårlig ut=/ Ender vel med at jeg må kjøpe et nytt tenker jeg:) Ha en super uke!:D

    SvarSlett
  20. เปิดร้านส้มตำ สร้างยอดขาย ด้วยเทคนิค pg slot game อยากเปิด ร้านส้มตำเล็กๆ สร้างยอดขายหลักแสน หลักล้าน ไม่ยากอย่าง ที่คิด วันนี้ pg slot game สร้างอาชีพ จะมาเผยสเต็ปเคล็ดไม่ลับ

    SvarSlett