mandag 16. april 2012

En liten stemningsrapport !

Idag byr jeg på bilder tatt fra favorittskapet i stuen...litt om dagen og litt om kvelden..

Litt før jul fant jeg denne herlige saken på Finn og det er virkelig et smykkeskap:)I utgangspunktet var det rustrødt og lasert,sikkert fint på 90-tallet...



Så når mørket faller på,er dette det første stedet det tennes lys...det er stuens midtpunkt og lyser opp stuen der det står.




Et tretrau fant jeg på lørdagens loppis,det var i lys furu og lakkert,så jeg likte ikke overflaten noe særlig..men med litt maling og pussepapir,ble det jammen ikke så "gærnt"(som vi sier i grenland..hi,hi)


Solen skinner fra en nydelig blå himmel her idag og jeg tror dette blir en riktig så fin dag.Ønsker dere alle der ute en nydelig dag også,takker så mye for de skjønneste tilbakemeldinger,dere skal vite de går rett i hjertet...Og inspirerer til videre blogging om alt jeg synes er vakkert og vil så gjerne dele med dere:)Go klem fra Vibeke

6 kommentarer:

  1. Sååååå fint det er. :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Birgitte,og masse velkommen som følger:))Klem Vibeke

      Slett
  2. Hei igjen...
    Herlig stemnings bilder alle sammen,nydelige lysestaker og vi har nesten samme bestikk ser jeg.
    Så gøy å se innom deg,blir inspirert og blir glad!sånn er det!
    Jeg fant de nydeligste grenroser i dag og kjøpte med meg en liten dose....det vil si:Massevis!Jippi, Skal kose meg med de nå og så kommer de på bloggen seinere i dag!

    God dag videre til deg Vibeke :)
    Kraftig klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for positive og gode deg Camilla,du gjør meg også glad:)))Tenker det blei ekstra fint hjemme hos deg med grenrosene:) Kos & klem Vibeke

      Slett
  3. så nyyyydleige bilder!! så fantasisk heldig du har vært me d funnene dine! den vakreste stemning er det her med denne sammensettingen... klem og fin dag...

    SvarSlett
  4. Hei Vibeke.

    kom over bloggen din i kveld, og jøss så fint det var her da. Jeg har kjempelyst å følge deg videre. Legger meg til som følger og på rollupen min.

    Alt var helt nydelig.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett