mandag 19. mars 2012

Mulig jeg har en plan....

VELDIG ivrig på møblering for tiden kan man si..og dette er en idè til kjøkkenet i sommer...Men skal det skje må jeg gjøre noe som må tenkes nøye gjennom...

Her har jeg brukt vår lille lyngørkommode med en liten tallerkenhylle over(begge deler fra Home & Cottage).Det jeg tenker på kjøkkenet er nemlig å ha en solid stor sjenk med en stor tallerkenhylle over,hvor alle mine "skatter"av fat og tallerkner skal få stå.

Men skal det skje, må det selges unna her,nemlig den store sjenken vi har der fra før av.....så tenk,tenk,tenk!!Er jo ikke så glad i å kvitte meg med ting jeg vettu...



Inni mitt hode kommer dette til å bli luftigere og selfølgelig blir det en helt ny stil på kjøkkenkroken vår..




Ja ja jeg leter litt i kveld også...fant nemlig en fin sjenk i går som kunne vært mitt i blinken,men prisen var litt i overkant av hva jeg kunne tenke meg å gi.Morro å ha noen prosjekter å leke seg litt med:)))Nydelig kveld til dere alle:)Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Så fint, Bekke!! Gleder meg til å følge med videre! God klem fra Marte :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du vet Martemor, kansje neste gang vi koser oss her på kjøkkenet mitt,så har det skjedd noen endringer....:)

      Slett
  2. Hei på deg.
    Så spennende! Planleggingen er jo halve morroa ;))
    Lykke til med planene dine!
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder :)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for flott vår inspirasjon.
    God uke til deg!
    Klem Inger Johanne

    SvarSlett
  5. God smak som vanlig ;)) Liker!!

    SvarSlett
  6. Det er koselig å ommøblere og det ser ut som du har god plass til å få til forskjellige løsninger:-) Kos deg masse med prosjektet!

    SvarSlett
  7. Planlegging , drømmer, tanker om nye prosjekter eller forandringer er hele morroa. Jeg må hvertfall tenke meg om flere ganger. Alt er nøye gjennomtenkt som oftest. Jeg kan flytte på ting flere ganger før jeg blir fornøyd.

    Du har det så fint og er sikker på at forandringene dine blir flotte. Forandring fryder er det ikke slik? :-)

    SvarSlett