tirsdag 20. mars 2012

Hvite speil på veggen der....

På soverommet skjer det litt forandringer om dagen...Et gammelt speil har fått et strøk hvit maling...å fått plass over mitt lille favoritt bord:)

Har ikke klart å ta bort kransene fra skapet etter jul enda jeg....De frisker på en måte litt opp det skapet..men nå åker de nok ned snart:)

Skapet er fra IKEA ,og jeg har trukket om dørene med hvitt stoff,for å myke det opp litt.

Mitt lille,frodige og litt spesielle oliventre har også flyttet inn.Trives godt der inne og nye skudd kommer hele tiden,det kan vi like....

Synd vi ikke tok et "før og etter"bilde av dette rommet,før vi pusset det opp før jul...kan love dere at det har ikke sett ut slik bestandig...sengegavelen er fra Bohus og den skjønne kransen med ulike kongler er fra Hanna Skafferi i Strømstad (som jeg skal besøke i påsken...finner ALLTID noen gobiter der:)


Deilige store puter fra Home & Cottage og sengeteppe har min mor heklet:)Etter en svingom på soverommet ,tar jeg dere med på en vakker liten blomstertur med PIONER fra i fjor!!!



Tenk så mye vakkert som skjuler seg inni denne lille knuppen!!



Gleder meg til pionene kommer,de vil du nok se mye av på bloggen når den tiden kommer...Det er jo tross alt favoritt blomsten:)Ønsker dere alle en aldeles strålende kveld,klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Det var et skikkelig fint soverom :) Lyst og luftig og vakkert!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Takk Anette:)Vi er ennå ikke helt ferdig,nytt gulv skal vel legges engang i fremtiden....Men etter vi malte tak og vegger i samme farge,skal jeg si det ble luftig ja:)

    SvarSlett
  3. Soverommet er bare lekkert! Bordet som du har under speilet er så fint. Speilet passet så fint over der. Enig med deg at peoner er den vakreste blomsten. Den er fin på alle sine stadier fra knopp til full blomst. Gleder meg til sommer og mine peoner begynner å blomstre.

    Nydelige bilder som vanlig. Så inspirerende!

    SvarSlett
  4. Hei på deg :)
    Herlig blogg du har med mange nydelige bilder av vakre ting :)
    Kjempetøfft det oliventreet, har et ganske vanlig et jeg, men vet ikke om jeg berger det før det blir vår her gitt :))
    Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  5. Lekkert og gjennomført!!

    Den sengegavlen var utrolig fin! Jeg gikk inn på Bohus, men finner den ikke i sortimentet nå..... Er det lenge siden du kjøpte den?

    Ha en flott dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Hei Linda:)Ja sengegavelen er superfin,både å se på å hvile ryggen inntil når man leser på senga:) Fin pris på den også:1600 kr. Er ikke så ille for en så solig gavel vil jeg si:)Fin dag til deg også:)Klem Vibeke

    SvarSlett